SAD pokreću prvu istragu dvostrukog pregleda protiv zalaska sunca na čeličnim pločama otpornim na koroziju

Američko Ministarstvo trgovine objavilo je 1. juna 2021. godine da pokreće prvu istragu antidampinškog zalaska sunca na uvoz čeličnih proizvoda otpornih na koroziju (proizvodi od čelika otporni na koroziju) iz Indije, Italije, Kine, Južne Koreje i Tajvan. Čelične ploče otporne na koroziju iz Indije, Italije, Kine i Južne Koreje pokrenule su prvu istragu slučaja preispitivanja zalaska sunca protiv subvencija.

Istodobno, Američka komisija za međunarodnu trgovinu (ITC) pokrenula je prvi pregled dvostruke istrage industrijske štete protiv zalaska sunca u ovom slučaju. Hoće li se materijalna šteta koju je prouzročila industrija nastaviti ili ponoviti.

coil6

Zainteresirane strane trebale bi se registrirati kod američkog Ministarstva trgovine kako bi odgovorile na tužbu u roku od 10 dana od datuma ove najave. Zainteresirane strane trebale bi dostaviti svoje komentare Američkoj komisiji za međunarodnu trgovinu prije 1. jula 2021. godine, a američkoj Komisiji za međunarodnu trgovinu svoje komentare o adekvatnosti odgovora na slučaj dostaviti najkasnije do 13. avgusta 2021. godine.

Dana 23. juna 2015. godine, kao odgovor na prijave Sjedinjenih Država Steel Corporation, Nucor Corporation, ArcelorMittal USA, AK Steel Corporation, Steel Dynamics, Inc. i California Steel Industries, Inc., Sjedinjene Države su imale antidamping i antisubvenciju ispitivanja čeličnih ploča otpornih na koroziju na Tajvanu u Kini. Dana 25. maja 2016. godine, američko Ministarstvo trgovine donijelo je pozitivnu konačnu presudu protiv dampinga i antisubvencija o čeličnim pločama otpornim na koroziju uvezene iz Kine, Indije, Italije i Južne Koreje i donijelo potvrdne antidampinške odluke o čelične ploče otporne na koroziju uvezene iz Tajvana. Negativne konačne presude i kompenzacijske mjere.

Vrijeme objavljivanja: jun-04-2021