culore
U culore di a porta in acciaio inox quì hè u culore chì indica u culore chì passa per l'equipaggiu di galvanoplastia à vuoto o hè u culore di u stratu superficiale di a film lubrificante chì a reazione chimica di placcatura à l'acqua ottiene, se l'oru rosa di a placcatura à vuoto, u titaniu neru, u champagne, u titaniu, u bronzu, u vinu hè rossu, u caffè, a placcatura à l'acqua spessu USI anu: bronzu verde, rame rossu, rame anticu è titaniu neru.
Stu tipu di porta, per via di u so costu elevatu, a so longa durata di vita è diventa l'equipaggiu antifurtu necessariu in casa è una porta decorativa, dunque dopu un usu prolongatu, a porta in acciaio inox culurata di sè stessu hè arrugginita è piena di macchie, coprendu cumpletamente a sporcizia, cumu si deve pulisce a porta in acciaio inox?
1, terra
S'ellu ci hè solu sporcizia nantu à a superficia di a porta, asciugatela cù un detergente per piatti.
Ma ciò chì si deve nutà hè chì u materiale di a porta in acciaio inox hè una lente o spazzolata, se a lente hè per prestà una attenzione particulare à a pulizia di l'utensili, u pannu deve esse pulitu è senza polvere.
Inoltre, a pulizia di l'acciaio inox hà un detergente speciale, chjamate un detergente per acciaio inox o un lucidatore per acciaio inox, aduprate ancu un agente infermieristicu speciale, avete oliu per acciaio inox, pò caccià e macchie, restaurà u lucidatore per acciaio inox.
2, cù tracce
Sè vo vulete caccià ogni traccia di nastro adesivo da a vostra porta, asciugatela cù acqua tiepida è strofinatela cù alcolu.
3. Macchie d'oliu nantu à a superficia
Sè a superficia hà macchie di grassu cum'è a terra, pudete asciugà direttamente cù un pannu dolce, è poi lavà cù una soluzione d'ammoniaca.
4. A marinatura hà lasciatu tracce
S'ellu ci hè candeggina è diversi acidi nantu à a superficia di a porta d'acciaio inox culurata, sciacquate subitu cù acqua, seguitata da acqua di soda gassata neutra, è dopu sciacquate cù acqua pulita.
5. Stampa arcubalenu
A porta hà un mudellu arcubalenu, chì pò esse causatu da troppu oliu o detergente. Lavate cù acqua tiepida.
6. Superficie ligeramente arrugginita
S'ellu ci hè ruggine nantu à a superficia, pudete aduprà a cuncentrazione di 10% di pulizia cù acidu nitricu, pudete ancu aduprà un fluidu di mantenimentu speciale, infine cù un culore simile pittatu, per ghjunghje à 1 metru fora di a vista di l'ochju difficiule da vede.
7. Macchie ostinate
S'ellu ci sò macchie ostinate nantu à a superficia, si pò aduprà per fregà u ravanu o u gambu di cetriolu cù detergente, ùn aduprate micca una palla d'acciaiu, pò causà grandi danni à a porta.
Inoltre, a porta in acciaio inox cromaticu hè stallata dopu una bona usura, strappate a pellicola protettiva in una settimana, altrimenti a pellicola protettiva hè stata esposta à l'intemperie è asciugata à u sole, e lacrime di cera protettiva ùn si aprenu o ponu strappà assai forte.
Più infurmazioni nantu à l'acciaio inox macro è prusperu visitate: https://www.hermessteel.net
Data di publicazione: 10 ottobre 2019
