tutta a pagina

Origine è caratteristiche di a piastra d'acciaio inox culurata

foglia di culore d'acciaio inox

A piastra d'acciaio inox culurata hè l'usu di a tecnulugia di rivestimentu à vuoto chì coprirà uniformemente a superficia di a piastra in acciaio inox, titaniu è cromu, pruducendu culori diversi. U principiu di a tecnulugia di rivestimentu à vuoto hè, sottu a cundizione di u vuoto, cù una tecnulugia di scarica d'arcu à bassa tensione è alta corrente, per via di a scarica di gas da l'evaporazione di u materiale di destinazione è l'ionizazione di u materiale per evaporazione, sottu l'azione di u campu elettricu, u materiale vaporizatu o u so pruduttu di reazione si depone nantu à a superficia.

Ancu s'è u film PVD à vacuum hà una certa resistenza à a corrosione, hè difficiule di resiste à l'acidu, à l'alcali è à altre sustanze altamente corrosive.
Cusì, quandu si mantene in tempi nurmali, in quantu pussibule ùn sceglite micca chì cuntenenu acidi forti, alcalini forti o agenti di pulizia forti cù capacità di decontaminazione, cum'è l'essenza di pulizia di toilette, l'agente di pittura sguassata, l'agente di pulizia di metalli, pudete sceglie alcolu industriale cù un pannu di cuttone dolce per asciugà delicatamente, se a superficia hà sporcizia, vulete ancu sceglie un solvente debule cù acidi debuli è alcalini da trattà.
Inoltre, s'ellu hè espostu à un ambiente duru per un bellu pezzu o in cuntattu cù un liquidu corrosivu per un bellu pezzu, u film PVD hè ancu propensu à cascà è altri prublemi, cum'è a piscina (chì cuntene fluoru), l'acqua di mare (chì cuntene assai sale), alta temperatura è umidità (vapore) è altri ambienti.
Usu di u prucessu anti-impronte digitali.
Sempre più clienti sceglienu di placcà un bonu stratu di film PVD di culore di i prudutti in acciaio inox, è poi rivestitu cù un stratu d'oliu anti-impronte trasparenti, l'effettu hè assai evidente, ùn ci hè micca impronte digitali nantu à a manu, faciule da pulisce, ma pò ancu aumentà a funzione di resistenza à l'usura è à a corrosione, multiplu.
Ma, u difettu hè u culore chì imbratta l'oliu è ùn hà micca imbrattatu l'oliu hè inconsistente, aghjunghjendu esigenze di trasfurmazione alte, u costu ùn hè micca bassu ancu, affetta a qualità di u metallu di u pruduttu, hà sempre invechjamentu per aspittà un prublema.
Dunque, a piastra di u specchiu ùn hè micca cunsiderata per fà u trattamentu basicu anti-impronte digitali.
Prublema di trasfurmazione di seguitu.
A pellicola PVD hà una assai bona adesione cù u sustratu, ùn hè micca faciule da cascà, u pruduttu pò esse seguitu da una semplice trasfurmazione meccanica, cum'è tagliu, piegatura, piegatura, tagliu.
Tuttavia, a saldatura hà una grande influenza nant'à u film PVD, è l'alta temperatura istantanea purterà à a caduta è à a decolorazione di u film. Dunque, i prudutti in acciaio inox chì devenu esse saldati devenu esse placcati cù culore. Hè megliu fà prima i cumpunenti è dopu placcà u culore.
A cicatrice di saldatura chì u pruduttu di culore lascia hè trattata duramente, u pruduttu finitu opzionale hè fattu u prucessu deve esse prima u cumpunente di saldatura, fà a brunitura dopu, purificà a cicatrice di saldatura, fà di novu u culore di placcatura infine.

Più infurmazioni nantu à l'acciaio inox macro è prusperu visitate: https://www.hermessteel.net


Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2019

Lasciate u vostru missaghju