1. Trasmissione negativa di i profitti in a catena industriale, è tagli di pruduzzione à grande scala in e fabbriche di ferru à monte
Ci sò duie materie prime principali per l'acciaiu inox, vale à dì u ferronickel è u ferrocromu. In termini di ferronickel, per via di a perdita di prufitti in a pruduzzione d'acciaiu inox, i prufitti di tutta a catena industriale di l'acciaiu inox sò stati ridotti, è a dumanda di ferronickel hè diminuita. Inoltre, ci hè un grande flussu di ritornu di ferronickel da l'Indonesia à a Cina, è a circulazione domestica di risorse di ferronickel hè relativamente debule. À u listessu tempu, a linea di pruduzzione domestica di ferronickel perde soldi, è a maiò parte di e fabbriche di ferru anu aumentatu i so sforzi per riduce a pruduzzione. À a mità d'aprile, cù a ripresa di u mercatu di l'acciaiu inox, u prezzu di u ferronickel s'hè invertitu, è u prezzu di transazzione mainstream di u ferronickel hè aumentatu à 1080 yuan/nickel, un aumentu di 4,63%.
In termini di ferrocromu, u prezzu d'offerta di u Gruppu Tsingshan per u ferrocromu à altu carbone in aprile era di 8.795 yuan/50 tunnellate basi, una calata di 600 yuan rispetto à u mese precedente. Affettatu da l'offerte d'acciaio inferiori à quelle previste, u mercatu generale di u cromu hè pessimistu, è e quotazioni al dettaglio in u mercatu anu seguitu l'offerte d'acciaio in calata. E principali zone di produzione in u nordu anu sempre profitti magri, mentre chì i costi di l'elettricità in e zone di produzione di u sudu sò relativamente alti, accumpagnati da prezzi elevati di u minerale, i profitti di produzione sò entrati in perdita, è e fabbriche anu chjusu o riduttu a produzione à grande scala. In aprile, a dumanda costante di ferrocromu da e fabbriche d'acciaio inox hè sempre presente. Si prevede chì u recrutamentu d'acciaio serà stabile in maghju, è u prezzu al dettaglio in Mongolia Interna si hè stabilizatu à circa 8.500 yuan/50 tunnellate basi.
Dapoi chì i prezzi di u ferronickel è di u ferrocromu anu cessatu di calà, u sustegnu cumpletu di i costi di l'acciaiu inox hè statu rinfurzatu, i profitti di l'acciaierie sò stati restaurati per via di l'aumentu di i prezzi attuali, è i profitti di a catena industriale sò diventati pusitivi. L'aspettative di u mercatu sò attualmente ottimistiche.
2. L'altu statutu di l'inventariu di l'acciaiu inox cuntinueghja, è a cuntradizione trà a dumanda debule è l'offerta larga hè sempre quì.
À u 13 d'aprile di u 2023, l'inventariu suciale tutale di l'acciaiu inox di calibru di magazzinu 78 in i mercati principali di tuttu u paese era di 1,1856 milioni di tunnellate, una diminuzione di 4,79% da settimana à settimana. Frà questi, l'inventariu tutale di l'acciaiu inox laminatu à fretu era di 664.300 tunnellate, una diminuzione di 5,05% da settimana à settimana, è l'inventariu tutale di l'acciaiu inox laminatu à caldu era di 521.300 tunnellate, una diminuzione di 4,46% da settimana à settimana. L'inventariu suciale tutale hè diminuitu per quattru settimane consecutive, è a diminuzione di l'inventariu s'hè allargata u 13 d'aprile. L'anticipazione di a rimuzione di e scorte hè migliurata, è u sentimentu di l'aumentu di i prezzi spot hè aumentatu gradualmente. Cù a fine di u rifornimentu graduale di l'inventariu, a diminuzione di l'inventariu pò esse ridutta, è l'inventariu pò ancu esse riaccumulatu.
In paragone cù u livellu storicu di u listessu periodu, l'inventariu suciale dominante hè sempre à un livellu relativamente altu. Credemu chì u livellu attuale di l'inventariu sopprime sempre u prezzu spot, è sottu à u mudellu di l'offerta debule è di a dumanda relativamente debule, u settore downstream hà sempre mantinutu u ritmu di e transazzioni di dumanda rigida, è a dumanda ùn hà micca avutu una crescita esplusiva.
3. I dati macroeconomichi publicati in u primu trimestre anu superatu l'aspettative, è i signali pulitichi anu alimentatu l'ottimisimu di u mercatu
U tassu di crescita di u PIB in u primu trimestre hè statu di 4,5%, superendu u 4,1%-4,3% previstu. U 18 d'aprile, Fu Linghui, portavoce di l'Uffiziu Naziunale di Statistica, hà dichjaratu in una cunferenza stampa chì dapoi u principiu di quest'annu, l'ecunumia cinese in generale hà mostratu una tendenza di ripresa. , l'indicatori principali si sò stabilizzati è rimbalzati, a vitalità di l'entità cummerciale hè aumentata, è l'aspettative di u mercatu sò migliurate significativamente, ponendu una bona basa per a realizazione di l'ubbiettivi di sviluppu previsti per tuttu l'annu. È se l'influenza di a basa ùn hè micca presa in contu, si prevede chì a crescita ecunomica annuale generale mostrerà una tendenza di ripresa graduale. U 19 d'aprile, Meng Wei, portavoce di a Cummissione Naziunale per u Sviluppu è a Riforma, hà presentatu in una cunferenza stampa chì u prossimu passu hè di implementà politiche cumplete per liberà u putenziale di a dumanda interna, prumove a ripresa cuntinua di u cunsumu è liberà u putenziale di u cunsumu di servizii. À u listessu tempu, stimulerà efficacemente a vitalità di l'investimenti privati è darà pienu ghjocu à u rolu guida di l'investimenti guvernamentali. L'ecunumia s'hè stabilizzata è ripresa in u primu trimestre, sovrapposta à l'orientazione di l'ubbiettivi di u paese per prumove u cunsumu è l'investimentu, è i signali pulitichi guideranu attivamente l'aspettative di e materie prime.
Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2023
 
 	    	    