I prucessi di galvanoplastia è lucidatura, i dui metudi di trattamentu di a superficia usati inseme ùn sò micca cunflitti, ma ancu assai cumuni; Allora, chì sò e caratteristiche è i principii di ogni prucessu?
Lucidatura: a piastra d'acciaio inox à specchiu hè per via di u prucessu di lucidatura meccanica, chimica o elettrochimica, a rugosità di a superficia di u sustratu d'acciaio inox hè assai ridutta, in modu chì a superficia di u sustratu diventa luminosa, piatta, a superficia di BA, 2B, No.1 trasfurmata in acciaio inox in simile à a superficia di u specchiu. Sicondu a rugosità di a superficia di l'acciaio inox per definisce a precisione di u prucessu; Di solitu hè divisu in 6K, 8K è 10K.
Ci sò trè metudi cumuni di lucidatura:
Lucidatura meccanica
Vantaghji: frequenza d'usu ligeramente più alta, alta luminosità, bona planarità, trasfurmazione è funziunamentu faciule è simplice;
Svantaghji: pruduce polvere, sfavurevule à a prutezzione di l'ambiente, incapace di trasfurmà pezzi cumplessi
Lucidatura chimica
Vantaghji: alta efficienza di trasfurmazione, velocità rapida, alta cumplessità di trasfurmazione di e parte, bassu costu di trasfurmazione
Svantaghji: bassa luminosità di a pezza, ambiente di trasfurmazione duru, micca favurevule à a prutezzione di l'ambiente
Lucidatura elettrochimica
Vantaghji: lustru di specchiu, stabilità di u prucessu, menu inquinamentu, eccellente resistenza à a corrosione
Svantaghji: costu d'investimentu iniziale elevatu
Galvanoplastia: hè l'usu di l'elettrolisi per fà a superficia metallica nantu à un stratu di film metallicu prucessu in modu da prevene a corrosione, migliurà a resistenza à l'usura, a cunduttività elettrica, riflettiva, u più impurtante ancu aumentà a percezione, vedemu i prudutti in acciaio inox nantu à l'oru rosa, l'oru di titaniu, u blu zaffiro è cusì via vari culori
U prucessu di placcatura di culore di l'acciaiu inox hè u seguente: lucidatura - rimozione di l'oliu - attivazione - placcatura - chiusura.
Lucidatura di a pezza: a superficia liscia è luminosa di a pezza hè un prerequisitu per a visualizazione di culori metallichi brillanti. Una superficia ruvida dà un culore opacu è irregulare, o parechji culori appariscenu à u listessu tempu. A lucidatura pò esse fatta meccanicamente o chimicamente.
Eliminazione di l'oliu: a eliminazione di l'oliu hè una cundizione impurtante per assicurà un rivestimentu di culore uniforme è luminosu. Si ponu aduprà metudi chimichi è elettrolitici. Se si usa a lucidatura chimica, caccià l'oliu prima di lucidà.
Attivazione: l'attivazione hè unu di i fattori chjave per a qualità di u rivestimentu di culore di l'acciaio inox. A superficia di l'acciaio inox hè faciule da passivà, a passivazione nantu à a superficia hè difficiule da copre u rivestimentu di culore o u rivestimentu hà un cattivu ligame. L'attivazione di l'acciaio inox pò ancu esse realizata per metudi chimichi è elettrochimichi in una suluzione di 30% di acidu sulfuricu o cloridricu.
Galvanoplastia: in a suluzione salina chì cuntene u gruppu pre-placcatu in oru, u metallu di basa di u gruppu placcatu hè adupratu cum'è catodu, è i cationi di u gruppu pre-placcatu in oru sò depositati nantu à a superficia di u metallu di basa per elettrolisi. Questu hè per migliurà a durabilità di u rivestimentu di culore è impedisce e misure di contaminazione, hè un passu indispensabile. U rivestimentu di sigillatura metallica o l'immersione ponu esse aduprati.
Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2019
